Vitargo Carboloader 2 kg

Vitargo Carboloader 2 kg

0 out of 5

299.00 kn

Vitargo – jedinstveni ugljikohidrat.

Dostupnost: Nema na zalihi Kategorija:
  • Opis
  • Dodatne informacije
  • Nutritivne vrijednosti
  • Kada koristiti Vitargo?

Opis

Vitargo je jedinstveni hipotonični ugljikohidrat, posebno razvijen da bi spremio efektivnu energiju ( glikogen ) u mišiće.

Istraživanja na Karolinskom Institutu u Stockholmu pokazala su da Vitargo nadoknađuje glikogen brže od bilo kojeg “običnog” sportskog ugljikohidratnog napitka. Usporedne studije isto su tako pokazale da Vitargo povećava performanse više od “običnog” ugljikohidratnog napitka ako se uzima za vrijeme treninga u sportovima izdržljjivosti.

Iz usporedne studije između Vitarga i obične mješavine kompleksih glukoznih polimera dobiveni su slijedeći rezultati:

1.obnova glikogena ( ponovno punjenje ) 70% brže sa Vitargom

2.pražnjenje želuca – prolazak kroz želudac i dolazak do tankog crijeva – 80%  brže sa Vitargom.

 

Vitargo se sastoji od dugolančanih ugljikohidrata za razliku od običnih šećera koji se upotrebljavaju u drugim sportskim napitcima. Zbog toga se prah rastapa sporije.

Dodatne informacije

Brand

Vitargo

Energetski napitak bogat ugljikohidratima.

Energetska vrijednost na 100 g praha - 370 kcal

Protein - <0,5 g

Ugljikohidrati - 92 g (od čega škroba 90g i <0,5g jednostavnih ugljikohidrata)

Mast - < 0,5 g

Kada koristiti Vitargo?

1. Kada se punite sa ugljikohidratima. Prije natjecanja trebali bi biti potpuno napunjeni glikogenom. To je moguće ako imate dobro izbalansiranu prehranu upotpunjenu Vitargom koji pijete nekoliko dana prije natjecanja.
Preporuka
: 1-2 vrećice dnevno 3 dana prije natjecanja. Piti između obroka. Sadržaj vrećice razmutiti u 600-700 ml vode.

2. Oporavak. Nakon natjecanja ili treninga, kada imate malo energije ili je uopće nemate, vrijeme je da obnovite svoje zalihe. Opće je poznata činjenica da je sposobnost tijela za pohranu glikogena najveća upravo nakon fizičke aktivnosti. Sa Vitargom se tijelo nakon treninga ili natjecanja brže oporavlja. Moguće je trenirati intenzivnije, bez rizika pretreniranosti.
Preporuka: 1 vrećica odmah nakon natjecanja / treninga. Sadržaj vrećice razmutiti u 600 - 700 ml vode.

3. Za vrijeme natjecanja i treninga. Za vrijeme fizičke aktivnosti koja traje duže od 45 minuta, sa vodom bi trebalo uzeti i ugljikohidrate.
Preporuka: 1 vrećica / h. Sadržaj vrećice razmutiti u 800 - 1000 ml vode.